~ AHLAN WA SAHLAN ~ SELAMAT DATANG KE HALAMAN PAS CAWANGAN CHERATING ~ MINDA PEMUDA CHERATING ~ http://pascherating.blogspot.com ~ SYUKRAN JAZILAN ~ TERIMA KASIH ~

Wednesday, April 20, 2011

PAS Cherating mencari dana

17 April 2011 - PAS Cherating melalui Lajnah Ekonomi & Pembangunan Pemuda PAS Cherating telah membuka gerai jualan di majlis sukan KAFA Balok Makmur. Gerai ini mula dibuka pada pukul 8 pagi sehingga 1 petang.

Gerai ini dibuka bagi mencari dana untuk menjalankan aktiviti pemuda yang telah dirancang dan disusun pada mesyuarat yang lepas. Walaupun hanya menjual air berkarbonat dan dadih, ianya mendapat sambutan dari para hadirin pada hari tersebut.

Pembukaan gerai tersebut diharap menjadi titik mula bagi PAS Cherating menjana ekonominya sendiri dengan pelbagai lagi cara. Tahniah juga kepada petugas yang secara sukarela menguruskan gerai tersebut.

Kepada pembeli-pembeli di gerai kami, PAS Cherating mengucapkan ribuan terima kasih diatas sokongan anda semua. Sekiranya terdapat sebarang silap salah didalam urusan jual beli diharap dapat dimaafkan dan dihalalkan. Terima kasih..









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...