~ AHLAN WA SAHLAN ~ SELAMAT DATANG KE HALAMAN PAS CAWANGAN CHERATING ~ MINDA PEMUDA CHERATING ~ http://pascherating.blogspot.com ~ SYUKRAN JAZILAN ~ TERIMA KASIH ~

Tuesday, April 24, 2012

Kejohanan Bola Sepak 7 Sebelah Meriah

14 April 2012 - Alhamdulillah, Syukur kehadrat Allah SWT kerana dengan izinNya dapat juga program ini berjalan dengan lancar. Walaupun pada peringkat akhir perancangan program terdapat usaha-usaha untuk mengagalkan program tersebut.

Seramai 18 pasukan telah mendaftar untuk turut serta merebut gelaran juara bagi Kejohanan Bola Sepak 7 Sebelah pada kali ini. Semua pasukan dipecahkan kepada 4 pasukan dan bersain secara liga sepusingan untuk merebut 2 slot ke peringkat suku akhir.

Pada peringkat akhir, pasukan Cacing DJ telah bertemu dengan pasukan Milo Bin Kurang Manis dan keputusannya memihak kepada pasukan Cacing DJ. Cacing DJ mencatat kemenangan keatas pasukan Milo Bin Kurang Manis dengan jaringan 1-0. Kemenangan ini melayakkan pasukan Cacing DJ membawa pulang hadiah berupa wang tunai bernilai RM300 beserta trofi dan sijil penyertaan. Bagi pasukan Milo Bin Kurang Manis pula terpaksa berpuashati dengan tempat kedua dan membawa pulang wan tunai RM200 beserta trofi dan sijil penyertaan.

Persiapan sebelum program bermula
Ust Zaki memberi ucapan perasmian
Ust Zaki menyerahkan bola kepada ketua pengadil sebagai tanda perasmian kejohanan tersebut
YDP PAS IM Hj Nasrun Amir datang dan menyantuni penonton di tepi padang
Yb Syed Muhammad menyampaikan trofi kepada pemain terbaik kejohanan
Penjaga Gol Terbaik Kejohanan
Bersama Juara
 p/s: Banyak lagi gambar sekitar program boleh dilihat di facebook pas cherating...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...