~ AHLAN WA SAHLAN ~ SELAMAT DATANG KE HALAMAN PAS CAWANGAN CHERATING ~ MINDA PEMUDA CHERATING ~ http://pascherating.blogspot.com ~ SYUKRAN JAZILAN ~ TERIMA KASIH ~

Friday, March 18, 2011

Wacana Perdana PRU 13 : Terancamkah Kuasa Melayu?


Wacana perdana yang bertajuk PRU 13 : Terancamkah Kuasa Melayu akan diadakan malam ini di Kelantan Trade Centre, Negeri Kelantan. Satu tajuk yang amat menarik untuk dikupas dan difahami oleh semua rakyat terutamanya yang lantang mengaku pejuang bangsa.

Malangnya perbincangan ilmiah ini tidak akan disiarkan secara langsung mahupun siaran tertunda di kaca television (TV) samaada tv1, dan tv2 ataupun stesyen tv swasta lain. Sepatutnya kerajaan pusat yang dikuasai BN yang lebih layak menganjurkan program seperti ini dan menyiarkan secara langsung keseluruh saluran tv kerajaan kerana mereka mendakwa kuasa melayu akan berkurang sekiranya rakyat memberi undi kepada pembangkang.

Walaubagaimanapun, kita masih berpeluang untuk mengikutinya secara langsung yang akan disiarkan di laman web mykelantan.tv. Mari sama-sama kita dengar dan teliti setiap hujah ahli panel yang dijemput.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...