~ AHLAN WA SAHLAN ~ SELAMAT DATANG KE HALAMAN PAS CAWANGAN CHERATING ~ MINDA PEMUDA CHERATING ~ http://pascherating.blogspot.com ~ SYUKRAN JAZILAN ~ TERIMA KASIH ~

Monday, November 1, 2010

Taklimat Pemutihan Keahlian

Alhamdulillah, semalam (31/10/2010) berkesempatan menghadiri taklimat pemutihan keahlian peringkat Indera Mahkota yang diadakan di PUTRA. Taklimat ini disampaikan oleh Setiausaha Badan Perhubungan PAS Pahang, saudara Roslan zainal al Ahmadi. Taklimat ini dikhususkan kepada pengerusi dan setiausaha setiap cawangan didalam kawasan Indera Mahkota.



Didalam taklimat tersebut, saudara Roslan menerangkan kepentingan mempunyai senarai keahlian yang lengkap dan sempurna. Buat masa sekarang PAS Pusat sedang giat mengemaskini maklumat ahli dengan mewujudkan satu "data base" yang boleh menyimpan maklumat ahli tanpa ada pertindihan keahlian. Dalam masa yang sama juga, PAS dapat menyebarkan maklumat berkaitan dengan parti dan semasa kepada semua ahli dengan masa yang singkat dan jimat. Sistem ini dinamakan Sistem Pengurusan Organisasi & Keahlian PAS (SPOKAS). SPOKAS boleh di"aksess" oleh semua cawangan dengan mudah.



Bagi Pas Cherating, senarai keahlian PAS Cherating sedang dikemaskini dan mengenalpasti kewujudan ahli mengikut senarai yang dikeluarkan oleh PAS Pusat dan PAS Kaw Indera Mahkota.

Dalam masa yang sama, PAS Cherating juga mengalakkan penyertaan ahli baru ke dalam PAS Cherating. Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai PAS Cherating, anda boleh emailkan maklumat peribadi anda seperti :-
~ Nama Penuh :
~ No IC :
~ Kelulusan :
~ Bidang pengajian :
~ Pekerjaan :
~ Alamat surat menyurat :
~ Alamat tempat tinggal :
~ Alamat email :
~ No Telefon Rumah :
~ No Telefon Pejabat :
~ No Telefon Bimbit :

Kami amat mengalu-alukan penyertaan anda bagi menguatkan lagi jemaah ini. Insyaallah....

P/S:- Kepada sesiapa @ mana-mana cawangan yang nak slide yang dibentangkan oleh saudara Roslan pada hari tersebut, boleh emailkan kepada saya. Saya akan emailkan slide tersebut kepada anda..TQ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...